Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Δεν μπορεί να περιμένει η Γελένα Ισινμπάγεβα!


by StivoZ.gr
Μετά από το απαραίτητο διάλειμμα που έκανε η Γελένα Ισινμπάγεβα δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει και πάλι την… παλιά της ζωή. Μετά από 11 μήνες αποχής προκειμένου να κάνει ένα διάλειμμα η κάτοχος του παγκοσμίου ρεκόρ στο άλμα επί κοντώ ετοιμάζεται να γίνει… φίλη και πάλι με το κοντάρι της.
Πρώτος αγώνας για τη Ρωσίδα αθλήτρια θα είναι ο «Ρωσικός Χειμώνας» στη Μόσχα στις 6 Φεβρουαρίου.
«Είμαι πολύ συγκινημένη που επιστρέφω στους αγώνες», είπε η «τσαρίνα» και συνέχισε: «Είμαι ανυπόμονη, υγιής και πολύ ευχαριστημένη με την κατάσταση που βρίσκομαι σε αυτή τη φάση της προετοιμασίας μου. Με τον προπονητή μου Βιτάλι Πετρόφ δουλέψαμε στο βασικό πλάνο του προπονητικού προγράμματος που καταρτίσαμε για να βάλουμε στέρεες βάσεις και είμαι ικανοποιημένη που επιστρέφω».
Πέρα από τον αγώνα στη Μόσχα η 28χρονη ολυμπιονίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια ετοιμάζεται να μετάσχει και σε άλλο μίτινγκ πριν από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου που θα γίνει στο Παρίσι: «Θέλω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να κερδίζω σε όλους τους αγώνες. Θα ξεκινήσω φέτος από τη Μόσχα και στη συνέχεια θα μετάσχω στο Ντόνετσκ, στο μίτινγκ του Σεργκέι Μπούμπκα και πιθανότατα θα κάνω άλλους δύο αγώνες πριν το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στο Παρίσι. Είμαι σίγουρη ότι τα πράγματα για μένα θα πάνε καλά αυτή τη σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: